Meget mere end reparation af fyr
Reparation af fyr handler for mig om en god gensidig dialog og nysgerrighed.
Når du vælger mig til at servicere dit fyr, får du ikke alene løst den pågældende opgave på kvalificeret vis – du får også mulighed for at lære noget om dit fyr, så du kan vedligeholde det bedst muligt selv.
Min passion for mit fag ligger ikke blot i den tekniske del, men om muligt i højere grad i at yde en god service for dig som kunde.
Det er min overbevisning, at dialog er det vigtigste redskab til at kunne løse problemet mest effektivt. Mange kunder tager per refleks det misforståede hensyn, at de giver mig arbejdsro og lader mig være alene.
Teknisk indsigt og logik kræver erfaring
Jeg startede som mekaniker i bilbranchen tidligt i 1980’erne og efter 23 år, besluttede jeg mig for at søge nye veje. Jeg blev i 2006 ansat hos Statoil og kørte oliefyrservice for dem frem til 2016, hvor jeg etablerede mig som selvstændig.
Siden har jeg drevet JW Energiteknik som enkeltmandsvirksomhed, men jeg har oparbejdet et stort netværk gennem årene, og kan trække på flere faste samarbejdspartnere ved større opgaver. Ligeledes henviser jeg gerne til andre i mit netværk, såfremt jeg ikke selv er til rådighed for en given opgave.
Jeg opfordrer alle mine kunder til at være til stede under mit besøg af 2 grunde:
- Du kan lære noget om dit fyr og hvordan du selv kan vedligeholde det/forebygge problemer
- Som kunde har du (måske uden at vide det selv) værdifuld og brugbar viden om netop dit fyr, som kan bidrage til hurtigere fejldiagnose
Jeg plejer at sige, at det du som kunde ved, er lige så vigtigt som det jeg ved.
Som en kvalitetssikring til dig som kunde, tilbyder jeg en 1 års garantiordning på de opgaver, jeg løser. Det betyder, at jeg kommer igen kvit og frit og løser fejlen i op til et år efter, såfremt fejlen opstår igen i denne periode.
Du skal blot betale for reservedele, ikke for min tid.